فراخوان بخش خصوصی برای مشارکت در توسعه آموزش های مهارتی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان از امکان ثبت و درخواست مجوز برای تاسیس آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای در استان براساس نیازهای شغلی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، محمد حسینی در گفتگو با خبرگزاری ایرنا در خصوص صدور مجوز تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای که مدتها در پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای غیرفعال بود خاطرنشان کرد: امروز نیاز مهارت آموزی برای ارتقاء شغلی ایجاد مشاغل جدید غیرقابل انکاراست و براین اساس اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان ضمن فراخوان از بخش خصوصی توانمند و علاقمند به توسعه آموزش های مهارتی، امکان ثبت درخواست ها بصورت الکترونیکی با مراجعه به پرتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نشانی Portaltvto.com فراهم نموده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان با بیان اینکه درخواست تاسیس آموزشگاه بابد صرفه اقتصادی داشته باشد افزود: آموزشگاه های آزاد در حرفه هایی مجوز خواهند گرفت که بازار کار آنها اشباع نشده باشد و بر اساس فناوری های روز و مشاغل پر طرفدار آینده درخواست رشته آموزشی نمایند.

وی با تاکید بر اینکه جهش مهارت با مشارکت بخش خصوصی تحقق می یابد، گفت: مهارت آموزی باید به مهمترین دغدغه حوزه اقتصادی کشور تبدیل شود و اجرای با کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای  در گرو همکاری مستمر بخش خصوصی محقق شود.

 

 

  • تاریخ درج : ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۰ شهريور ساعت ۱۰:۱۳
  • تعداد بازدید: 1127